На сайті 64 гостей та відсутні користувачі

Жителю міста ГОЛОС ГРОМАДСЬКОСТІ Звернення громадян

ІНФОРМАЦІЯ про роботу зі зверненнями громадян за перший квартал 2017 р.

 

         У виконавчий комітет Нововолинської міської ради протягом 1 кварталу 2017 року надійшло 335 звернень (письмових – 299, усних – 36),що на 72 звернень менше, ніж за відповідний період 2016 року ( 1 квартал 2017р.- 335, 1 квартал 2016 - 407 )  з них 2 електороних петицій і 2 електроних звернень.

Детальніше...

У виконавчий комітет Нововолинської міської ради протягом 2016 року надійшло 1374 звернень

         У виконавчий комітет Нововолинської міської ради протягом 2016 року надійшло 1374 звернень (письмових – 1140, усних – 234),що на 138 звернень менше, ніж за відповідний період 2015 року (  2015 р.- 1278,   2016 -1140),  з них - 38 електронних петиції.

Детальніше...

У виконавчий комітет Нововолинської міської ради упродовж дев’яти місяців 2016 року надійшло 1007 звернень

            У виконавчий комітет Нововолинської міської ради упродовж            дев’яти  місяців   2016 року надійшло 1007 звернень (письмових – 844, усних – 163), що на 51 звернення  менше, ніж за відповідний період попереднього року. Отримано 19 електронних петицій.

Детальніше...

У І кварталі 2015 року до виконавчого комітету надійшло більше 300 звернень

 8087 copy copy

 У виконавчий комітет Нововолинської міської ради протягом І кварталу 2015 року надійшло 333 звернень (письмових – 281, усних – 52). Міським головою та його заступниками упродовж цього періоду проведено 7 прийомів, під час яких звернулося 52 громадянина.


 Зареєстровано 29 колективних і 8 повторних звернень. Надійшло 75 звернень від найменш соціально-захищених верств населення. Від вищих органів влади надійшло 27 звернень, із них 20 за посередництвом від „гарячої лінії”. Зареєстровано 7 інформаційних запитів від депутатських груп, народних депутатів, заявників.

         За структурою проблем, які порушувались жителями міста у І кварталі 2015 року, це питання житлово-комунального господарства, благоустрою доріг, тротуарів, освітлення вулиць, водопостачання  (заміна водопровідних труб, забезпечення неякісною питною водою, підтоплення житлових будинків) – 54 зверненя

         Актуальними залишились питання:

-         соціального захисту – 118, із них 103 стосуються надання матеріальної допомоги;

-         житлової політики (долучення документів до справи квартирного обліку) – 90.